Bc. Bc. Petra Šefčíková
Diplomová práce
Nákup českých potravín
Nákup českých potravin
Anotace:
Cílem práce je poznat nákupní chování spotřebitelů na českém trhu s potravinami. Cílem této práce je zjistit, jakým způsobem je možné usnadnit nákup potravin těm spotřebitelům, kteří upřednostňují nákup českých potravin a zároveň zvýší jejich prodej. Primární data pro tuto práci byla shromážděna prostřednictvím kvantitativního výzkumu - dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na respondenty patřící …víceAbstract:
The aim of the thesis is to become familiar with the purchasing behaviour of consumers on the Czech food market. The main aim of this thesis is to find out how it is possible to facilitate the purchase of food for those consumers who prefer to buy Czech food and at the same time increase their sales. The primary data for this thesis was collected through quantitative research – a questionnaire survey …víceAbstract:
Diplomová práca si kladie za cieľ oboznámiť sa s nákupným správaním spotrebiteľov na trhu s českými potravinami. Cieľom tejto práce je zistiť, akým spôsobom je možné uľahčiť nákup potravín tým spotrebiteľom, ktorí preferujú nákup českých potravín a zároveň zvýšia ich predaj. Primárne dáta boli pre túto prácu získané prostredníctvom kvantitatívneho výskumu – dotazníkového šetrenia, ktoré bolo zamerané …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Jana Stávková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod