Návrh marketingového mixu kosmetického studia – Nikol Horáková
Nikol Horáková
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu kosmetického studia
The Design of Marketing Mix for Cosmetic Studio
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo navržení efektivnějšího marketingového mixu kosmetického studia K&K make-up and style, nacházejícího se v městě Opava. Marketingový mix byl navržen na základě charakteristiky prostředí, ve kterém kosmetické studio působí a analýzy výsledku kvantitativního výzkumu ve formě dotazování. Výzkum byl zaměřen na požadavky potencionálních i stávajících zákazníků a na hodnocení jednotlivých …víceAbstract:
The aim of the bachelor´s thesis is to design effective marketing mix for cosmetic studio K&K make-up and style, which is situated in Opava. Marketing mix was designed according to environmental characteristics, in which cosmetic studio operate, and the analysis of results of quantitative research in the form of questioning. The reasearch was focused on requirements of potentional and existing customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102450
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Jana Ostrožná
- Oponent: Šárka Velčovská
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Start-up kosmetické studio s ohledem na životní prostředí
Nikol Kuriková -
Návrh marketingové komunikace pro kosmetické studio
Petra Karpfová -
Podnikatelský plán: kosmetické studio
Martina Svobodová -
Návrh marketingového plánu pro kosmetické studio Violet
Lenka Vaculíková -
Marketingový plán kosmetického studia
Jitka Vaďurová -
Marketingová strategie kosmetického studia
Anna Heuschneiderová -
Podnikatelský plán firmy Kosmetické a kadeřnické studio Kočka s. r. o.
Hana Lokajová -
Analýza marketingového mixu kosmetického studia
Romana Lasáková