Rozvoj hmatového vnímání u dětí se zrakovým postižením v předškolním věku – Kateřina FRÖMMELOVÁ
Kateřina FRÖMMELOVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj hmatového vnímání u dětí se zrakovým postižením v předškolním věku
Development of tactile perception of children with visual impairment in preschool age
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi hmatového výcviku v předškolním věku. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje kapitoly Předškolní věk, Zrakové postižení a Hmatové vnímání. V praktické části je popsáno realizované šetření. Jeho cílem bylo sestavit přehledu pomůcek, které se pro rozvoj hmatu používají a napsat kazuistiky čtyř dětí se zrakovým postižením. Závěrem šetření …víceAbstract:
The bachelor thesis analyses the possibilities of tactile training at preschool age. Bachelor thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part includes chapters Preschool age, Visual Impairment and Tactile perception. The realized survey is a content of the practical part. Its target was to create an overview of possible aids used for tactile training and case studies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRÖMMELOVÁ, Kateřina. Rozvoj hmatového vnímání u dětí se zrakovým postižením v předškolním věku. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Pracovní listy jako učební pomůcka pro rozvoj osobnostních a sociálních dovedností žáka v hodinách občanské výchovy
Linda Skalníková -
Využití pomůcek u dětí se sluchovým postižením pro rozvoj komunikačních dovedností
Leontýna Prchalová -
Psychomotorická hra jako pomůcka pro rozvoj komunikačních dovedností u dětí
Tereza Lávičková -
Hry a pomůcky pro rozvoj koordinace ruka-oko v prostředí MŠ
Jitka VLACHOVÁ -
Pomůcky pro rozvoj dítěte s těžkým sluchovým postižením
Věra Trejbalová -
Didaktické pomůcky pro rozvoj předčtenářské gramotnosti
Jana HLAVOVÁ -
Specifické pomůcky pro rozvoj hmatového vnímání dětí v MŠ
Bohuslava KRŇOULOVÁ -
Pomůcky pro rozvoj komunikačních dovedností v mateřské škole
Kristýna Bauerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva