Výchova ke vztahu ke kulturně historickému dědictví v kontextu primárního vzdělávání – Nikola VAŘEKOVÁ
Nikola VAŘEKOVÁ
Master's thesis
Výchova ke vztahu ke kulturně historickému dědictví v kontextu primárního vzdělávání
Education to the relation of cultural historical heritage in the context of primary education
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na hledání souvislostí mezi faktory školou a rodinou v ovlivnění vztahu dětí mladšího školního věku ke kulturně historickému dědictví. Teoretická část pojednává o kulturně historickém dědictví, psychologickém a motorickém vývoji dítěte mladšího školního věku, jeho schopnostech, dovednostech a předpokladech pro pochopení kulturně historického dědictví a faktorech, které …moreAbstract:
This thesis focuses on finding the link between school and family factors in influencing the relationship between children of the younger school age and the cultural historical heritage. The theoretical part discusses the cultural historical heritage, psychological and motor development of the child of younger school age, his abilities, skills, assumptions for understanding the cultural historical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Alena Vavrdová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŘEKOVÁ, Nikola. \textit{Výchova ke vztahu ke kulturně historickému dědictví v kontextu primárního vzdělávání}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/0xq3ds/. [citováno 2024-04-24]
The right form of listing the thesis as a source quoted
VAŘEKOVÁ, Nikola. Výchova ke vztahu ke kulturně historickému dědictví v kontextu primárního vzdělávání. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Řetězové provázení jako prostředek výchovy ke vztahu ke kulturně historickému dědictví
Jitka RAMDANOVÁ -
Výchova ke vztahu ke kulturně historickému dědictví (didaktické aktivity ve skupině předmětů člověk a společnost)
Markéta HOSSINGEROVÁ -
Hodnotová a interpersonální orientace středoškoláků na Břeclavsku ve vztahu ke kulturní identitě
Veronika Palkovičová -
Interpretace kulturně historického dědictví pomocí mobilní aplikace
Pavel Janek -
Řetězové provázení jako prostředek výchovy ke vztahu ke kulturně historickému dědictví
Jitka RAMDANOVÁ -
Metody animace kulturně-historického dědictví
Zuzana Pechová -
Analýza využití kulturně historického dědictví v rámci destinačního managementu v Hradci Králové
Filip Holubec -
Vyučovací program zaměřený na zprostředkování kulturně historického dědictví na zámku Kratochvíle pro žáky středních škol
Eliška Marčíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights