Analýza kampaně Nové generace pro komunální volby ve Znojmě 2010 – Petra Doležalová
Petra Doležalová
Bachelor's thesis
Analýza kampaně Nové generace pro komunální volby ve Znojmě 2010
The Analysis of the Communication Campaign by Nová Generace for the Municipal Elections in Znojmo, 2010
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce "Analýza kampaně Nové generace pro komunální volby ve Znojmě 2010" je provedení analýzy komunikačních nástrojů použitých v předvolební kampani Nové generace. V teoretické části se autorka věnuje politickému marketingu v obecné rovině. Popsány jsou zde historie politického marketingu, tvorba politické strategie a použití jednotlivých komunikačních nástrojů v rámci oboru …moreAbstract:
The main task of the bachelor thesis "The Analysis of the Communication Campaign by Nová Generace for the Municipal Elections in Znojmo, 2010" is to focus on the marketing communication of the party Nová Generace which was used during the pre-election period. The theoretical part is dedicated to the political marketing in general, where the history of political marketing, the strategy -- making and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 11. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26691
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2011
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Přemysl Průša
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26691
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Local News and Municipal Elections in the Czech Republic: Do Publicly funded Newsletters help Incumbents to win Elections?
Jiří Boháček -
Školství v 60. - 90. letech 20. stol. pohledem žáků škol ve Znojmě
Eva Meiringerová -
Moravští Charváti u Mimořádného lidového soudu ve Znojmě
Tomáš Nohel -
Vývoj česko-německých vztahů ve Znojmě v letech 1918-1938
Martin Kudláček -
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská