Lenka Kulhánková

Bakalářská práce

Marketingový mix ve firmě poskytující služby

Marketing mix in company providing services
Anotace:
Předmětem bakalářské práce s názvem "Marketingový mix ve firmě poskytující služby" je analýza rozšířeného marketingového mixu kosmetického salonu eMDé s působením ve městě Nová Paka, které patří do Královehradeckého kraje. Práce je rozdělena do několika částí. Teoretická část se zabývá vymezením služeb, charakteristikou jednotlivých nástrojů marketingového mixu (7P: produkt, cena, distribuce, propagace …více
Abstract:
The subject of bachelor thesis "Marketing mix in company providing services" is analysis of expanded marketing mix of the cosmetic salon eMDé with the action in town Nová Paka, which belongs to Královehradecký kraj. The work is separated into a few parts. The theoretical part deals with definition of services, characteristic of individual marketing mix instruments (7P: product, price, distribution …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zveřejnit od: 7. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Iveta Honzáková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kulhánková, Lenka. Marketingový mix ve firmě poskytující služby. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika