Lenka Kulhánková

Bachelor's thesis

Marketingový mix ve firmě poskytující služby

Marketing mix in company providing services
Abstract:
Předmětem bakalářské práce s názvem "Marketingový mix ve firmě poskytující služby" je analýza rozšířeného marketingového mixu kosmetického salonu eMDé s působením ve městě Nová Paka, které patří do Královehradeckého kraje. Práce je rozdělena do několika částí. Teoretická část se zabývá vymezením služeb, charakteristikou jednotlivých nástrojů marketingového mixu (7P: produkt, cena, distribuce, propagace …more
Abstract:
The subject of bachelor thesis "Marketing mix in company providing services" is analysis of expanded marketing mix of the cosmetic salon eMDé with the action in town Nová Paka, which belongs to Královehradecký kraj. The work is separated into a few parts. The theoretical part deals with definition of services, characteristic of individual marketing mix instruments (7P: product, price, distribution …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Accessible from:: 7. 5. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Iveta Honzáková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kulhánková, Lenka. Marketingový mix ve firmě poskytující služby. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta

Technical University of Liberec

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration