Bc. Kowolowská Kowolowská

Bachelor's thesis

Online reklamní kampaň značky Colvia

Colvia online advertising campaign
Abstract:
Cílem práce je navrhnout online kampaň za specifickým předem zvoleným účelem. Teoretická část obsahuje teorii komunikačního mixu a marketingového plánování, dále popis jednotlivých dostupných nástrojů online marketingové komunikace jako jsou PPC kampaně, remarketing, e-mailing, tvorba obsahu, sociální média a další. V praktické části je realizován projekt konkrétní kampaně za použití vhodných nástrojů …more
Abstract:
The aim of this thesis is to design an online campaign for a specific pre-selected purpose. The theoretical part contains the theory of communication mix and marketing planning, as well as a description of individual available tools of online marketing communication, such as, PPC campaigns, remarketing, e-mailing, content creation, social media and more. In the practical part, a specific campaign project …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2022
  • Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management