Daniela STUCHLÁ
Bachelor's thesis
Personální marketing
HR marketing
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zabývá tématem HR marketingu a jeho použití v konkrétní firmě. Hlavním cílem výzkumu je zhodnotit kariérní stránky firmy Škoda Transportation a.s. a vedlejším úkolem je sestavit personální marketingový mix na konkrétní nabízenou pozici v této společnosti. Práce je rozdělena na čtyři hlavní kapitoly. V první kapitole se vysvětluje a definuje pojem HR marketing. Dále se …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of the HR marketing and its use in a particular company. The main objective of the research is to evaluate the career page of Škoda Transportation a.s. and the secondary task is to put together a personnel marketing mix at a particular job position in that company. The thesis is divided into four main chapters. The first chapter explains and defines the term …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavel Mlnářík
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
STUCHLÁ, Daniela. Personální marketing. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing v oblasti získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané sociální nestátní neziskové organizaci
Magdaléna Pišlová -
Personální marketing firmy
Melissa Biundo -
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
Adéla Šrámková -
Identifikace silných a slabých stránek vedlejší specializace 3HR Personální management
Kateřina Portlová -
Eye-tracking a jeho využití v marketingu
Kristína Macíková -
Použití metody Eye Tracking ve vizuálním marketingu
Stanislav Mudra -
Eye-tracking and its use in marketing, general approach, strengths and weaknesses
Romana Jechová -
Eye tracking v marketingu
Tomáš Havlíček