Bc. Silvia Balejčíková

Diplomová práce

Internetový marketing

Internet marketing
Anotace:
Predmetom diplomovej práce „Internetový marketing“ je výskum zameraný na stav flow pri používaní stránok značiek na sociálnej sieti Facebook a jeho vplyv na vytváranie kvalitného vzťahu so značkou, pripútanosti ku komunite, lojalite voči značke a šíreniu dobrého slova o značke. Prvá časť práce približuje teoretické východiská týkajúce sa online komunít a sociálnych sietí. V druhej časti práce je vytvorený …více
Abstract:
The goal of the submitted thesis “Internet marketing” is to study the flow experience perceived while using Facebook Fun Pages and its impact on building brand relationship, community commitment, brand loyalty, and word of mouth. In the first part of the thesis, the literature review regarding online brand communities and social network sites is introduced. The second part introduces all the constructs …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dušan Mladenović

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta