Bc. Silvia Balejčíková
Master's thesis
Internetový marketing
Internet marketing
Abstract:
Predmetom diplomovej práce „Internetový marketing“ je výskum zameraný na stav flow pri používaní stránok značiek na sociálnej sieti Facebook a jeho vplyv na vytváranie kvalitného vzťahu so značkou, pripútanosti ku komunite, lojalite voči značke a šíreniu dobrého slova o značke. Prvá časť práce približuje teoretické východiská týkajúce sa online komunít a sociálnych sietí. V druhej časti práce je vytvorený …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis “Internet marketing” is to study the flow experience perceived while using Facebook Fun Pages and its impact on building brand relationship, community commitment, brand loyalty, and word of mouth. In the first part of the thesis, the literature review regarding online brand communities and social network sites is introduced. The second part introduces all the constructs …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ehe6t/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Dušan Mladenović
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Role of the social network sites in a migration process: Czechs and Slovaks in Australia Facebook group
Andrea Kakulidu -
Privacy and Self-Disclosure on Social Network Sites from the Perspective of European Children and Adolescents
Zuzana Očadlíková -
Impact of Social Network Sites on the English language
Monika ZAPLETALOVÁ -
Individuálne rozdiely v tendencii zažívať fenomén flow
Barbora Bednárová -
Vnímání product placementu v závislosti na vztahu spotřebitele k zobrazovanému produktu
Michaela Hubová -
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Ekaterina Kandakova -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková