Martina Ďuranová

Diplomová práce

Návrh na zvýšení návštěvnosti knihovny

The Design of Increasing Visit Rate for the Library
Anotace:
Cieľom mojej diplomovej práce bolo, po vykonaní komplexnej analýzy súčasného stavu, stanoviť návrhy a doporučenia na zvýšenie návštevnosti Krajskej knižnice v Žiline. Výskum bol vykonaný prostredníctvom osobného dotazovania v priestoroch centrálnej budovy knižnice. Z výsledkov analýzy som následne zostavila návrhy a doporučenia na zvýšenie návštevnosti.
Abstract:
The aim of my diploma work was to state some suggestions and recomendations to increase a visit rate of the Regional library in Zilina after a complex analysis of an actual situation. My research has been done by the personal enquring in the central building of the library. From the results I have finally stated some suggestions and recomendations to increase the visit rate.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
  • Vedoucí: Jana Ostrožná
  • Oponent: Magdalena Pastrňáková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.