Sponzoring sportovců z pohledu firmy – Kristýna Řezníčková
Kristýna Řezníčková
Bachelor's thesis
Sponzoring sportovců z pohledu firmy
Sponsorship athletes from the Perspective of the Company
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na sportovní sponzoring. Práce se zabývá analýzou sponzoringu sportovců a sportovních týmů z pohledu firem a společností. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, nástroje marketingové komunikace, sponzoringu a sportovního sponzoringu. Teoretická část představuje východiska pro tvorbu praktické části. V praktické části je využit kvalitativní a kvantitativnímu výzkumu …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on sports sponsorship. The thesis analyses sponsorship of athlete and sports teams from the point of view company. In the theoretical part there are elementary terms, marketing communication, sponsorship and sports sponsorship. The theoretical part introduces the bases for the creationof the practical part. In the practical part there are analyses of qualitative and quantitative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zverejniť od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Řezníčková, Kristýna. Sponzoring sportovců z pohledu firmy. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Sportovní sponzoring v ČR
Tereza Žáčková -
Sponzoring esportu: příležitost pro budování značky
Tomáš Zeman -
Sponzoring ve sportu
Michaela Repšová -
Sponzoring a jeho základní typologie
Tomáš Kocian -
Sportovní sponzoring jako marketingový nástroj komunikačního mixu firmy
Petr Kiss -
Sponzoring a vnímání značky sportovními fanoušky
Alan Schneider -
Sportovní sponzoring
Marek Lutovský -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová