Role pedagoga elementaristy v budování pozitivního třídního klimatu v 1. ročníku ZŠ – Tamara PODSEDNÍKOVÁ
Tamara PODSEDNÍKOVÁ
Master's thesis
Role pedagoga elementaristy v budování pozitivního třídního klimatu v 1. ročníku ZŠ
The role of an elementary educator in building a positive clasroom climate in the 1st year of elementary school
Abstract:
Diplomová práce pojednává o roli pedagoga elementaristy v budování pozitivního třídního klimatu u žáků 1. ročníku ZŠ. Zjišťuje, jaké osobnostní předpoklady a profesní kompetence zastává učitel 1. třídy a následně zjišťuje, jaká je jeho role co vše přispívá k příznivému klimatu právě u žáků 1. ročníku ZŠ. Empirická část diplomové práce tvoří kvantitativní i kvalitativní výzkum. Výzkumné šetření jsme …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the role of an elementary educator in building a positive classroom climate in primary school pupils. He finds out what personal prerequisites and professional competencies the 1st grade teacher holds and then finds out what his role is and what all contributes to a favorable climate for first-year elementary school students. The empirical part of the diploma thesis consists …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Marcela Otavová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PODSEDNÍKOVÁ, Tamara. \textit{Role pedagoga elementaristy v budování pozitivního třídního klimatu v 1. ročníku ZŠ}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/0ycwfx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PODSEDNÍKOVÁ, Tamara. Role pedagoga elementaristy v budování pozitivního třídního klimatu v 1. ročníku ZŠ. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
OSOBNOSTNÍ A PROFESNÍ KOMPETENCE VYCHOVATELE VE ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍCH NÁHRADNÍ VÝCHOVNÉ PÉČE
Jan MELCHER -
Budování osobnostních předpokladů profesní pozice rozhodčího
Miroslav Klapka -
Osobnostní a profesní role pracovníků zajišťujících výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti v pobytové sociální službě domov se zvláštním režimem
Jana Tesařová -
Osobnostní předpoklady pro výkon profese sociálního pracovníka
Lucie ROCHE -
Osobnostní rozvoj jako předpoklad profesního rozvoje speciálního pedagoga
Radka Bártová -
Odborné a osobnostní předpoklady pro vstup do auditorské profese
Paulína Kesziová -
Komunikační kompetence dětí mladšího školního věku
Monika HAVLÍČKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
21/4/2022