Lucie Pánková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace neziskové organizace OBRAZ – Obránci zvířat, z. s.

Marketing communication of the non-profit organization OBRAZ - Obránci zvířat, z. s.
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci, jako jednomu z nejvýraznějších nástrojů marketingového mixu, který může významným způsobem ovlivnit společnost, což je i cílem neziskových organizací na ochranu zvířat. Hlavním cílem bakalářské práce je na základě zhodnocení současné marketingové komunikace neziskové organizace OBRAZ – Obránci zvířat, z. s. navrhnout změny a inovace, které zefektivní …více
Abstract:
The Bachelor thesis deals with marketing communication, as one of the most significant tools of the marketing mix, which can significantly affect society, that is also the goal of non-profit organizations for animal protection. The main goal of the Bachelor thesis is based on the evaluation of the current marketing communication of the non-profit organization OBRAZ - Obránci zvířat, z. s. to propose …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedoucí: Jitka Volfová
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82950