Lucie Pánková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace neziskové organizace OBRAZ – Obránci zvířat, z. s.

Marketing communication of the non-profit organization OBRAZ - Obránci zvířat, z. s.
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci, jako jednomu z nejvýraznějších nástrojů marketingového mixu, který může významným způsobem ovlivnit společnost, což je i cílem neziskových organizací na ochranu zvířat. Hlavním cílem bakalářské práce je na základě zhodnocení současné marketingové komunikace neziskové organizace OBRAZ – Obránci zvířat, z. s. navrhnout změny a inovace, které zefektivní …more
Abstract:
The Bachelor thesis deals with marketing communication, as one of the most significant tools of the marketing mix, which can significantly affect society, that is also the goal of non-profit organizations for animal protection. The main goal of the Bachelor thesis is based on the evaluation of the current marketing communication of the non-profit organization OBRAZ - Obránci zvířat, z. s. to propose …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2021
  • Supervisor: Jitka Volfová
  • Reader: Tomáš Sadílek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82950

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod