Přístupy učitelů waldorfské a běžné ZŠ k rozvoji čtenářství žáků – Bc. Barbora Kurečková
Bc. Barbora Kurečková
Bakalářská práce
Přístupy učitelů waldorfské a běžné ZŠ k rozvoji čtenářství žáků
Waldorf and Common Primary Teachers' Approaches to Developing Childrens' Relationship to Reading
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá definicí čtenáře a čtenářství. Pozastavuje se nad úlohou učitele a rodiny v rozvoji čtenářství u žáků. Dále porovnává dvě metody prvopočátečního čtení – metodu waldorfskou a metodu analyticko-syntetickou se zaměřením na jejich shody a rozdíly ve způsobu výuky. Empirická část navazuje na toto téma a snaží se na základě kvalitativního výzkumu sledovat stejným způsobem …víceAbstract:
The aim of the theoretical part of the thesis is defining terms reader and readership. It considers how influential are family and teachers in the development of pupil‘s reading skills. Furthermore, I described and compared two teaching methods of beginner reading. For both methods - Waldorf and Analytic-Synthetic - I described their principles and mentioned their similarities and differences. Empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/as22k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Jana Sedláčková, DiS.
- Oponent: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Srovnání psychosociálního klimatu tříd prvního stupně běžné základní školy a základní školy s prvky montessori pedagogiky z pohledu učitele.
Anna STROUHALOVÁ -
Komparativní studie učebních plánů a osnov základní školy pro žáky se sluchovým postižením a běžné základní školy a oblast přírodopisu
Hana CHVALOVÁ -
Komparace pohybové gramotnosti u dětí 1. stupně navštěvujících lesní základní školu a běžnou základní školu
Adéla FISCHEROVÁ -
Komparace postojů adolescentů k domácím úkolům na běžné základní škole a na alternativní základní škole
Aneta Motyčková -
Přechod žáka se sluchovým postižením z běžné základní školy na základní školu pro sluchově postižené
Petra DRÁBOVÁ -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Komparace třídního klimatu v běžné základní škole a v základní škole s Montessori prvky
Natálie Deduchová