Přístupy učitelů waldorfské a běžné ZŠ k rozvoji čtenářství žáků – Bc. Barbora Kurečková
Bc. Barbora Kurečková
Bachelor's thesis
Přístupy učitelů waldorfské a běžné ZŠ k rozvoji čtenářství žáků
Waldorf and Common Primary Teachers' Approaches to Developing Childrens' Relationship to Reading
Abstract:
Teoretická část práce se zabývá definicí čtenáře a čtenářství. Pozastavuje se nad úlohou učitele a rodiny v rozvoji čtenářství u žáků. Dále porovnává dvě metody prvopočátečního čtení – metodu waldorfskou a metodu analyticko-syntetickou se zaměřením na jejich shody a rozdíly ve způsobu výuky. Empirická část navazuje na toto téma a snaží se na základě kvalitativního výzkumu sledovat stejným způsobem …moreAbstract:
The aim of the theoretical part of the thesis is defining terms reader and readership. It considers how influential are family and teachers in the development of pupil‘s reading skills. Furthermore, I described and compared two teaching methods of beginner reading. For both methods - Waldorf and Analytic-Synthetic - I described their principles and mentioned their similarities and differences. Empirical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/as22k/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. Jana Sedláčková, DiS.
- Reader: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Social Education and Counselling
Theses on a related topic
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Srovnání psychosociálního klimatu tříd prvního stupně běžné základní školy a základní školy s prvky montessori pedagogiky z pohledu učitele.
Anna STROUHALOVÁ -
Komparativní studie učebních plánů a osnov základní školy pro žáky se sluchovým postižením a běžné základní školy a oblast přírodopisu
Hana CHVALOVÁ -
Komparace pohybové gramotnosti u dětí 1. stupně navštěvujících lesní základní školu a běžnou základní školu
Adéla FISCHEROVÁ -
Komparace postojů adolescentů k domácím úkolům na běžné základní škole a na alternativní základní škole
Aneta Motyčková -
Přechod žáka se sluchovým postižením z běžné základní školy na základní školu pro sluchově postižené
Petra DRÁBOVÁ -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Komparace třídního klimatu v běžné základní škole a v základní škole s Montessori prvky
Natálie Deduchová