Bc. Barbora Kurečková

Bakalářská práce

Přístupy učitelů waldorfské a běžné ZŠ k rozvoji čtenářství žáků

Waldorf and Common Primary Teachers' Approaches to Developing Childrens' Relationship to Reading
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá definicí čtenáře a čtenářství. Pozastavuje se nad úlohou učitele a rodiny v rozvoji čtenářství u žáků. Dále porovnává dvě metody prvopočátečního čtení – metodu waldorfskou a metodu analyticko-syntetickou se zaměřením na jejich shody a rozdíly ve způsobu výuky. Empirická část navazuje na toto téma a snaží se na základě kvalitativního výzkumu sledovat stejným způsobem …více
Abstract:
The aim of the theoretical part of the thesis is defining terms reader and readership. It considers how influential are family and teachers in the development of pupil‘s reading skills. Furthermore, I described and compared two teaching methods of beginner reading. For both methods - Waldorf and Analytic-Synthetic - I described their principles and mentioned their similarities and differences. Empirical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Jana Sedláčková, DiS.
  • Oponent: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta