Bc. Diana Fašangová

Bakalářská práce

Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19

Analysis of online marketing on the social networks of the Ikea department store in Czech Republic during the Covid-19 pandemic
Abstract:
The bachelor’s theses entitled Analysis of online marketing on the social networks of the Ikea department store in the Czech Republic during the Covid-19 pandemic deals with the procedures that Ikea chose in online marketing under the influence of the global pandemic. The theoretical part is based on a research of online marketing background and platforms on selected social networks on which we in …více
Abstract:
Bakalárska práca s názvom Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu IKEA v Českej republike počas pandémie Covid-19 sa zaoberá postupmi, ktoré si Ikea zvolila v oblasti online marketingu pod vplyvom svetovej pandémie. Teoretická časť je postavená na preskúmaní online marketingového prostredia a platformách vybraných sociálnych sietí, na ktorých v praktickej časti sledujeme komunikáciu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
  • Oponent: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií