Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19 – Bc. Diana Fašangová
Bc. Diana Fašangová
Bakalářská práce
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Analysis of online marketing on the social networks of the Ikea department store in Czech Republic during the Covid-19 pandemic
Abstract:
The bachelor’s theses entitled Analysis of online marketing on the social networks of the Ikea department store in the Czech Republic during the Covid-19 pandemic deals with the procedures that Ikea chose in online marketing under the influence of the global pandemic. The theoretical part is based on a research of online marketing background and platforms on selected social networks on which we in …víceAbstract:
Bakalárska práca s názvom Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu IKEA v Českej republike počas pandémie Covid-19 sa zaoberá postupmi, ktoré si Ikea zvolila v oblasti online marketingu pod vplyvom svetovej pandémie. Teoretická časť je postavená na preskúmaní online marketingového prostredia a platformách vybraných sociálnych sietí, na ktorých v praktickej časti sledujeme komunikáciu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dh3zz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FAŠANGOVÁ, Diana. \textit{Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/0yi99i/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií