Motivace výrobců automobilů k zakládání výrobních závodů v zahraničí – Bc. Nadezhda Terenteva
Bc. Nadezhda Terenteva
Diplomová práce
Motivace výrobců automobilů k zakládání výrobních závodů v zahraničí
Producers’ motivation for establishing factories abroad
Anotace:
Práce se zaměřuje na analýzu motivace automobilových výrobců ke vstupu na nové trhy prostřednictvím budování závodů v zahraničí. Podněty firem k mezinárodní expanzi jsou prozkoumány z pohledu automobilového průmyslu. Středem pozornosti se stává ruský trh, jako jedná z atraktivních destinací pro rozšíření podnikatelských aktivit nadnárodních automobilových koncernů.Pomocí metody pozorování je zkoumán …víceAbstract:
The thesis focuses on analyzing the motivation of automotive manufacturers to enter new markets by building factories abroad. Companies‘ incentives for international expansion are explored from the perspective of the automotive industry. The center of attention is the Russian market, as it is one of the attractive destinations for expanding the business activities of multinational automotive concerns …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Tools of a reinforcement of the internationalization in a business practice
Victoria Timoshkina -
Change Management of Business Strategy and Internationalization of Trading Company
Dominika Nekvindová -
Franchising as a method of internationalization of business activities
Oleksandr Asmalovskyy -
Czech business environment from the point of view of expatriates (Focus on culture)
Arshila Taghian -
Internationalisation of business and global marketing
Munira Iadgarova -
Strategic Aspects of TNCs Entry into the Markets of Central and Eastern Europe
Stepan Zhukevych -
Internationalization of Ghanaian Agricultural SMEs in the context of strategic orientation
Betty Sumboh -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska
Název
Vložil
Vloženo
Práva