Eva ŠMAHAJOVÁ

Bachelor's thesis

Mluvená řeč a psané slovo v propagačním sdělení

Spoken language and written word in the message of advertisements
Abstract:
This bachelor work deals with resources of spoken and written word in a promotional message. The bachelor work focuses on television and printing advertisement. On concrete examples of television and printing advertisements, there are shown facilities, which affect targeted customers. The effect of promotion is also documented by means of inquiries. From gained results, it will be possible to judge …more
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá prostředky mluvené řeči a psaného slova v propagačním sdělení. Bakalářská práce je zaměřena na televizní a tiskovou reklamu. Na konkrétních příkladech televizních a tiskových reklam jsou ukázány prostředky, které působí na recipienty. Působení reklamy je také doloženo pomocí dotazníků. Ze získaných výsledků bude možno posoudit , zda jsou využité prostředky efektivní …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Accessible from:: 6. 5. 2005
Identifier: 551

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠMAHAJOVÁ, Eva. Mluvená řeč a psané slovo v propagačním sdělení. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.