Bc. Barbara Mecerodová

Bakalářská práce

Komerční PR obsahy v pořadech České televize

Commercial PR context in the programs of the Czech Television
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice výskytu komerčních PR obsahů na stěžejních kanálech ČT. Vychází z teoretických východisek oblasti marketingová komunikace a dále z tématu odpovídajících etických a právních norem, které mohou ovlivňovat možnosti MKT komunikace specifické pro užívání ve veřejných službách. Dle platné legislativy si komerční PR obsahy dělím na obsahy "korektní" a "nekorektní". …více
Abstract:
The Bachelor thesis is focused on commercial contents which are used in main channels of Czech television. The thesis is based on theoretical starting points in the field of marketing communication and on relevant ethical and legal standards that may affect the possibilities of marketing communication specific just for use in public services. According to the valid legislation, these commercial contents …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace