Bc. Irina Protasevičová

Master's thesis

Role marketingového výzkumu při analýze zákazníka

The role of marketing research in analysis of customer
Anotácia:
Diplomová práce na téma Role marketingového výzkumu při analýze zákazníka pojednává o důležitosti a významu marketingového výzkumu v oblasti práce se zákazníky a stanovení marketingové strategie podniku. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na teoretické základy marketingového výzkumu, na jeho roli a význam v organizačním procesu, na existující metody a techniky marketingového výzkumu. Dále …viac
Abstract:
The diploma thesis The role of marketing research in the analysis of customer discusses about the importance of marketing research in the field of work with customers and marketing strategy of the company. The theoretical part of the thesis focuses on the theoretical foundations of marketing research, its role and importance in the organization process, the existing methods and techniques of marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedúci: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní