Ing. Zuzana Lagová

Bakalářská práce

Srovnávací reklama jako způsob nekalosoutěžního jednání

Comparative Advertising as a Way of Unfair Competition Act
Anotace:
V práci se zabývám právní regulací srovnávací reklamy v ČR, zejména otázkami její (ne)přípustnosti, jejími jednotlivými typy doplněné o známé případy srovnávacích reklam v ČR. Svoji pozornost jsem také zaměřila na právní oblasti nekalé soutěţe, porušování soutěţního prostředí spolu s konkrétními případy formy zneuţití účasti v hospodářské soutěţi.
Abstract:
In my thesis I deal with law regulation of comparative advertising in the Czech Republic, especially with questions of its non/feasibility, its individual kinds complemented with familiar incidents of comparative advertising in the Czech Republic. I focused on legal area of legal competition, breaking competitive background accompanied with concrete cases of competition concern misuse.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
  • Vedoucí: JUDr. Karel Běleja
  • Oponent: Mgr. Marie Vávrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finanční kontrola