Srovnávací reklama jako způsob nekalosoutěžního jednání – Ing. Zuzana Lagová
Ing. Zuzana Lagová
Bachelor's thesis
Srovnávací reklama jako způsob nekalosoutěžního jednání
Comparative Advertising as a Way of Unfair Competition Act
Anotácia:
V práci se zabývám právní regulací srovnávací reklamy v ČR, zejména otázkami její (ne)přípustnosti, jejími jednotlivými typy doplněné o známé případy srovnávacích reklam v ČR. Svoji pozornost jsem také zaměřila na právní oblasti nekalé soutěţe, porušování soutěţního prostředí spolu s konkrétními případy formy zneuţití účasti v hospodářské soutěţi.Abstract:
In my thesis I deal with law regulation of comparative advertising in the Czech Republic, especially with questions of its non/feasibility, its individual kinds complemented with familiar incidents of comparative advertising in the Czech Republic. I focused on legal area of legal competition, breaking competitive background accompanied with concrete cases of competition concern misuse.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/chwln/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
- Vedúci: JUDr. Karel Běleja
- Oponent: Mgr. Marie Vávrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Financial Controlling
Práce na příbuzné téma
-
Srovnávací reklama jako nekalosoutěžní jednání
Kristýna Pelánková -
Nekalosoutěžní jednání v reklamě
Klára Pavlíková -
Nekalé soutěžní jednání v rámci hospodářské soutěže
Borys Holovchenko -
Nekalosoutěžní jednání zemědělského podnikatele
Kristýna Šmejkalová -
Srovnávací reklama a rozbor praktického příkladu
Veronika Janáková -
Srovnávací reklama
Ondřej Hruda -
Nekalosoutěžní formy jednání podnikatelů a jejich postih
Klára Kinterová -
Nekalosoutěžní formy jednání podnikatelů a jejich postih
Lucie Porcalová