Názor učitelů na inkluzivní vzdělávání – Marie JELÍNKOVÁ
Marie JELÍNKOVÁ
Bakalářská práce
Názor učitelů na inkluzivní vzdělávání
Opinion of teachers on inclusive education
Anotace:
Cílem práce je analyzovat diskurs vedený v odborné pedagogické literatuře k tématu inkluzivního vzdělávání v českém školství s důrazem na roli učitele v inkluzivní škole. A prostřednictvím kvalitativního výzkumného šetření zjistit jaké názory na inkluzivní vzdělávání u učitelů převládají a na čem jsou jejich přesvědčení založena.Abstract:
The aim of this work is to analyze the discussion conducted in specialized educational literature on the topic of inclusive education in the Czech education system with an emphasis on the role of teachers in an inclusive school. And through qualitative research investigation to discover what views on inclusive education for teachers predominate, and what are their beliefs based on.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Tatiana Matulayová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JELÍNKOVÁ, Marie. Názor učitelů na inkluzivní vzdělávání. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Cyrilometodějská teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Charitativní a sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva