Realizace metody CLIL ve výuce přírodopisu – Bc. Berenika MALKOVSKÁ
Bc. Berenika MALKOVSKÁ
Diplomová práce
Realizace metody CLIL ve výuce přírodopisu
Realization of CLIL method in biology classes
Anotace:
Práce se zabývá metodou CLIL a její konkrétní realizací na předmětech přírodopis a anglický jazyk. Teoretická část shrnuje charakteristiku metody a hlouběji rozebírá možnosti propojení obou předmětů. Zároveň jsou zde také zmíněny možné překážky a nedostatky, které se mohou vyskytnout při využití této metody v hodinách. Praktická část představuje konkrétní aktivity praktikované v 6. ročníku základní …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the CLIL method and its concrete application on Biology and English language. The theoretical part summarizes the methods and its characteristics and analyses the connection of both subjects. There are also some possible problems and disadvantages which may occur during CLIL classes. The practical part shows some concrete activities used in the 6th grade of an elementary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MALKOVSKÁ, Berenika. Realizace metody CLIL ve výuce přírodopisu. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / UČ AJ a lit. ZŠ14 navazující
Práce na příbuzné téma
-
DIACHRONNÍ POHLED NA ROLI OBRAZOVÉHO MATERIÁLU V UČEBNICÍCH A VÝUKOVÝCH METODÁCH PRO ANGLICKÝ JAZYK
Alžběta KUČEROVÁ -
GPS přístroje ve výuce jako prostředek pro rozvoj mezipředmětových vazeb vzdělávacích oborů zeměpis a anglický jazyk na 2. stupni ZŠ (na příkladu ORP Chotěboř)
Tereza ONDRÁČKOVÁ -
Hodnocení čtivosti výukových textů pro anglický jazyk
Eva MLEJNSKÁ -
Výuka pomocí CLIL metody v hodině zeměpisu
Tuyet Nhung NGUYEN -
Teaching CLIL in Distance Learning Conditions in Czech Secondary Schools
Steve Chalk