Bc. Radovan Šrein

Diplomová práce

Působení marketingové komunikace herního průmyslu

Effect of marketing communications gaming indrustry
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu trhu a marketingu videoherního průmyslu. V prvních kapitolách je definována hra samotná, její žánry, historický vývoj a v neposlední řadě také technologie, díky kterým má dnes takřka každý si ji zahrát. Dále se zaměřuje na využití her pro marketingové účely a na marketingové akce, kterými se snaží tvůrci her svá díla dostat do podvědomí zákazníků. V poslední …více
Abstract:
This thesis focuses on market and marketing of videogame industry. In very first charters is defined the game itself, its genres, historical development and, ultimately, technologies, thanks to which almost everebody can play it. It also focuses on the use of games for marketing purposes and marketing campaigns, through which game developers are trying to get their work into the subconscious of customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace