Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo střední firmu – Marie Bulánková
Marie Bulánková
Bachelor's thesis
Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo střední firmu
Abstract:
Předmětem práce je řízení vztahů se zákazníky ve střední firmě, která je zaměřena na prodej nových a ojetých automobilů Škoda včetně autorizovaného servisu. Ve zvolené firmě je vymezena současná strategie a je analyzováno prostředí firmy z důvodu sestavení SWOT analýzy. V rámci CRM strategie je doporučen další vývoj firmy a jsou určeny priority informační strategie a vyspecifikovány požadavky na CRM …moreAbstract:
This thesis deals with customer relationship management in a midsized company which sells new and second-hand Skoda cars and provides authorised services to customers. Current company's strategy was defined and analysed in order to carry out SWOT analysis. Further company development is recommended within the CRM system and information strategy priorities are determined and CRM requirements are specified …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jitka Komárková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BULÁNKOVÁ, Marie. \textit{Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo střední firmu}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/0zc680/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bulánková, Marie. Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo střední firmu. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
CRM systémy jako nástroj obchodní strategie
Pavel Kozelský -
Využití CRM systémů pro zlepšení marketingové strategie
Cindy Ponertová -
Návrh strategie pro získávání korporátních klientů pro vybraný hotel
Michaela Kupková -
Komunikační strategie firmy dle CRM systému
Jana Kuráňová -
Strategie vytváření vztahů se zákazníkem a jeho upevňování
Václav Houdek -
Trendy CRM a možnosti jejich využití v praxi podniku
Sofya Tedeeva -
CRM a úloha analýzy dat v moderním marketingovém přístupu
David Válek -
Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo střední firmu
Tereza Jílková