Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo střední firmu – Marie Bulánková
Marie Bulánková
Bakalářská práce
Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo střední firmu
Anotace:
Předmětem práce je řízení vztahů se zákazníky ve střední firmě, která je zaměřena na prodej nových a ojetých automobilů Škoda včetně autorizovaného servisu. Ve zvolené firmě je vymezena současná strategie a je analyzováno prostředí firmy z důvodu sestavení SWOT analýzy. V rámci CRM strategie je doporučen další vývoj firmy a jsou určeny priority informační strategie a vyspecifikovány požadavky na CRM …víceAbstract:
This thesis deals with customer relationship management in a midsized company which sells new and second-hand Skoda cars and provides authorised services to customers. Current company's strategy was defined and analysed in order to carry out SWOT analysis. Further company development is recommended within the CRM system and information strategy priorities are determined and CRM requirements are specified …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jitka Komárková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bulánková, Marie. Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo střední firmu. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
CRM systémy jako nástroj obchodní strategie
Pavel Kozelský -
CRM systém jako nástroj efektivního řízení podniku.
Stanislav Ussov -
Využití CRM systému ve vybraném podnikatelském subjektu
Pavel Hrubý -
Využití CRM systémů pro zlepšení marketingové strategie
Cindy Ponertová -
Komunikační strategie firmy dle CRM systému
Jana Kuráňová -
Strategie vytváření vztahů se zákazníkem a jeho upevňování
Václav Houdek -
CRM a úloha analýzy dat v moderním marketingovém přístupu
David Válek -
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v CRM podniku medisap s.r.o.
Adam Psota