Social construction of coffee and its consequences for selling coffee as a beverage – Anna Hrubešová
Anna Hrubešová
Bakalářská práce
Social construction of coffee and its consequences for selling coffee as a beverage
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is to demonstrate that even such daily routine as drinking coffee is a socially constructed. In the first part of the thesis, the social aspect of coffee will be outlined by defining the social construction and the theory of third place by R. Oldenburg. Furthermore, the evolution of consumption of coffee will be classified by three milestones (so-called waves). Starting …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Michal Lošťák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRUBEŠOVÁ, Anna. \textit{Social construction of coffee and its consequences for selling coffee as a beverage}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/0zc934/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Third Wave Coffee: Customer’s and Owner’s Perception and Preference
Mariia Lytvynova -
The Third Wave of Feminism in America and in Scandinavia
Kateřina KLIMKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva