Marketing a problematika ochrany osobních údajů – Kristýna Kolandová
Kristýna Kolandová
Bakalářská práce
Marketing a problematika ochrany osobních údajů
Marketing and Data Protection
Anotace:
Cílem této práce je uvést, charakterizovat a zhodnotit postupy a etapy při vytváření legislativy v oblasti ochrany osobních údajů na poli mezinárodní spolupráce a přiblížení problematiky ochrany osobních údajů v marketingu. Tato bakalářská práce je rozdělena do pěti tematických rovin. První rovinou je nastínění vývoje mezinárodní spolupráce po vstupu ČR do Evropské unie a analýza postupů při předávání …víceAbstract:
The goal of this Bachelorś Thesis is to introduce, describe and evaluate processes and stages in the development of legislation. This Bachelor Thesis focuses on the personal data protection in five thematic parts. First part is foreign relations, Participation of the Office in International cooperation and transfer of Personal Data Abroad. In the second part this Thesis describes Resolutions of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24373
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2011
- Vedoucí: Bohumír Štědroň
- Oponent: Jan Procházka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24373
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
International Police Cooperation and Information Exchange: Current State and Possibilities for Further Improvement
Ondřej Kozel -
Security in International Relations: International cooperation to prevent non-states threats.
Ekaterina Klykova -
International Centre for European Cooperation – projekt Youth&Sport
Dominik Novotný -
Analysis of International Development Cooperation Image in Media Outputs of Selected Donor States
Barbora PLECHÁČKOVÁ -
Bezplatné noviny jako nový segment tiskového trhu
Markéta Luštická -
Lázeňské služby pro vybraný segment zákazníků
Eliška NESNÍDALOVÁ -
Zhodnocení obchodní strategie cílené na nový zákaznický segment
Radka Pomklová -
Nové trendy a inovace ve stravování na cestách se zaměřením na segment motoristů
Luboš Caninec