Aktivizační metody ve výuce prvouky a přírodovědy ve 3. - 5. ročníku 1. stupně ZŠ. – Hana Janková
Hana Janková
Diplomová práce
Aktivizační metody ve výuce prvouky a přírodovědy ve 3. - 5. ročníku 1. stupně ZŠ.
Activating Methods in Teaching Elementary Science and Natural Science in Years 3-5 of Primary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá aktivizujícími metodami ve výuce předmětů prvouky a přírodovědy. Teoretická část obsahuje přehled výukových metod s důrazem kladeným na metody aktivizující. Je zde uvedena klasifikace aktivizujících metod a jejich základní charakteristika, stručný historický vývoj a uplatnění ve výuce s ohledem na specifika dětí ve 3.–5. ročníku základní školy. Praktická část obsahuje konkrétní …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7059
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2022
- Vedoucí: RNDr. Michaela Křížová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Martina Maněnová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Metoda Peer Instruction ve středoškolské výuce
Marie Múčková -
Didaktická ekonomická hra jako metoda zážitkového učení a její ověření ve výuce
Eva Hrazdilová -
Jazykové hry jako aktivizační metoda ve výuce ruštiny
Olga Bulatová -
Staniční učení jako aktivizační metoda ve výuce NJ na 2. stupni ZŠ
Tereza Fofová -
Canisterapie jako aktivizační metoda u dětí
Radka CÁZEROVÁ -
Využití přírodovědných komiksů v hodinách prvouky a přírodovědy z pohledu učitelů i žáků 1. stupně ZŠ
Michal Svoboda
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 6. 2022
Kohout, J.
1. 6. 2022