Bc. Zuzana Hrazděrová

Diplomová práce

Klamavá reklama a minimální standardy kvality

Misleading Advertising and Minimum Quality Standards
Anotace:
V této diplomové práci se zabýváme klamavou reklamu, jejím vlivem na chování spotřebitelů a dvěma typy standardů kvality: minimálními standardy kvality, které platí pro produkty nízké kvality, a certifikačními kritérii, což jsou standardy pro produkty vysoké kvality. Zaměřujeme se na vztah mezi dezinformací a minimálním standardy kvality v případě vertikálně diferencovaných produktů podle jejich zdravotních …více
Abstract:
In this thesis we study misleading advertising, its influence on consumer behavior and two types of quality standards: minimum quality standards, which are the standards for products of lower quality, and certification criteria, which are the standards for products of high quality. We focus on the relationship between misinformaton and minimum quality standards when products are vertically differentiated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2015
  • Vedoucí: doc. RNDr. Jan Paseka, CSc.
  • Oponent: Mgr. Jiří Janda, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta