Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku – Mgr. Romana MELUZÍNOVÁ
Mgr. Romana MELUZÍNOVÁ
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Customer relationship management and its importance for business competitiveness reinforcement
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na propojení marketingu vztahů se zákazníky s řízením vztahů se zákazníky, pojednává o tom, jaký vliv na řízení vztahů se zákazníkem má etika a definuje pojem konkurenční výhoda (zejména na B2B trhu). Praktická část práce věnuje pozornost konkrétnímu energetickému podniku, jehož výrobním artiklem je parní turbína. Vzhledem k faktu, že zkoumaný podnik se pohybuje víceméně …víceAbstract:
The presented work is concentrated on customer relationship marketing with a connection to customer relationship management. It describes how ethics influences customer relationship management and defines the competitive advantage (especially in the B2B market). The practical part of the work pays attention to a specific energy company, which produces steam turbines. Due to the fact the surveyed company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MELUZÍNOVÁ, Romana. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku. Cheb, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Martina Danielová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Miroslava Bicková -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Anna Kučerová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Ivana Forejtová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Alena Bridziková -
CRM - Řízení vztahu se zákazníkem v praxi
Adam Pour -
Řízení vztahu k zákazníkům (CRM)
Klára Eklová -
Řízení vztahu se zákazníky - CRM
Petr Schlixbier