Ing. Radek Valášek

Doctoral thesis

Způsoby řízení útlumových charakteristik teleskopického tlumiče pérování

Methods form Control Damping Characteristics of Telescopic Shock Absorbers
Anotácia:
Tato práce definuje aktivní podvozek a jeho dělení podle rychlosti odezvy. Studium této práce umožňuje čtenáři získat celkový přehled o hydraulických, vzduchových a jiných systémech užívaných v aktivních podvozcích, používaných v osobních automobilech, autobusech a nákladních vozech. Dále je v práci navržen řízený tlumič pro autobusy a nákladní vozidla, jehož aplikací je možno zachovat stále stejné …viac
Abstract:
This work defines an active chassis and it`s divisions according to promptitude of response. Studying this work enables the reader to gain the basic overall knowledge about hydraulic, air and other systems used in active chassis in passenger cars, buses and trucks. In this work you will also find designed controlled shock absorber for buses and truck, which assists to maintain the same driving conditions …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 4. 2012

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Valášek, Radek. Způsoby řízení útlumových charakteristik teleskopického tlumiče pérování. Pardubice, 2012. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera