Analýza komunikačního mixu - Muzeum Kroměřížska p.o. – Kristýna Řezáčová
Kristýna Řezáčová
Bakalářská práce
Analýza komunikačního mixu - Muzeum Kroměřížska p.o.
The Analysis of Communication Mix - Muzeum Kroměřížska p.o.
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat komunikační mix Muzea Kroměřížska p.o. Teoretická část přináší základní teoretické poznatky týkající se marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Praktická část charakterizuje organizaci Muzeum Kroměřížska, p. o.. V praktické části bude provedena analýza současného stavu komunikačního mixu v Muzeu Kroměřížska. V závěru práce nalezneme SWOT analýzu …víceAbstract:
The main goal of this bachalor thesis is an analysis of the communaciton mix of Muzeum Kroměřížska, p. o.. The theoretical part provides a basic theoretical knowledge related to the marketing, marketing mix and the communication mix. The practical part characterises organization Muzeum Kroměřížska, p. o.. In the practical part will be made analysis of the current communication mix in the organization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Řezáčová, Kristýna. Analýza komunikačního mixu - Muzeum Kroměřížska p.o.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková