Metodika procesu řízení dodavatelských reklamací ve ŠKODA Parts Center – Ondřej Šťastný
Ondřej Šťastný
Bakalářská práce
Metodika procesu řízení dodavatelských reklamací ve ŠKODA Parts Center
Methodology of process control of supply complaints in ŠKODA Parts Center
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na metodiku procesu řízení dodavatelských reklamací ve ŠKODA Parts Center. Cílem práce je popsat současný proces řízení dodavatelských reklamací ve ŠKODA Parts Center. Poukázat na pozitiva, ale i nedostatky a mezery v tomto procesu a navrhnout optimalizace vedoucí ke zvýšení efektivity celého procesu. Teoretická část se zabývá vymezením všech důležitých pojmů souvisejících …víceAbstract:
This bachelors thesis is focused on methods control of supply complaints in ŠKODA Parts Center. Target of this thesis is describe the current process of supply complaints. Focus on the positives and negatives of the proces and propose optimizations leading to increased efficiency of the process. The theoretical part deals with the definition of important terms related to the complaints process. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jiřina Bokšová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Management of Complaint Handling Process in a Manufacturing Company
Karolína Tančiboková -
Reklamační proces podle Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží - teoretický rozbor
Veronika Francová -
Reklamační proces dle Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží
Klára Brůčková -
Nastavení reklamačního procesu v konkrétní společnosti v kontextu Průmyslu 4.0
Jakub Kolomazník -
Plánování jakosti a reklamační řízení v sériovém procesu, s orientací na zákazníka v automobilovém průmyslu
Dalibor HOFFMEISTER -
Optimalizace reklamačního procesu vybraného podniku
Jan Dolní -
Řešení problému záměny chirurgických souprav s využitím metod managementu kvality
Lucie Brzósková
Název
Vložil
Vloženo
Práva