Ing. Jakub Štumper

Diplomová práce

Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR

The efficiency of advertising and promotional campaigns in Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se skládá z rozboru faktů, návrhů a postupů týkajících se zjištění efektivity reklamní kampaně na vybraném celorepublikovém vzorku. Obsahuje měření efektivnosti vybrané reklamní kampaně v daném oboru a také zhodnocení relevantních údajů týkajících se celé reklamní kampaně. Dále obsahuje navazující skutečnosti, které byly zjištěny zkoumáním a výzkumem aplikovaným v průběhu tvoření této …více
Abstract:
The thesis consists of an analysis of facts, proposals and procedures concern to the detection efficiency of advertising campaigns on selected nationwide sample. Includes measuring the effectiveness of selected advertising campaigns in the field and also evaluate the relevant data relating to the entire advertising campaign. It also includes follow-up facts that were found by examining research and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: Ing. Eva Klánová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze