Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR – Ing. Jakub Štumper
Ing. Jakub Štumper
Master's thesis
Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR
The efficiency of advertising and promotional campaigns in Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se skládá z rozboru faktů, návrhů a postupů týkajících se zjištění efektivity reklamní kampaně na vybraném celorepublikovém vzorku. Obsahuje měření efektivnosti vybrané reklamní kampaně v daném oboru a také zhodnocení relevantních údajů týkajících se celé reklamní kampaně. Dále obsahuje navazující skutečnosti, které byly zjištěny zkoumáním a výzkumem aplikovaným v průběhu tvoření této …moreAbstract:
The thesis consists of an analysis of facts, proposals and procedures concern to the detection efficiency of advertising campaigns on selected nationwide sample. Includes measuring the effectiveness of selected advertising campaigns in the field and also evaluate the relevant data relating to the entire advertising campaign. It also includes follow-up facts that were found by examining research and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/10735/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
- Supervisor: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Reader: Ing. Eva Klánová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace společnosti Evobus Česká republika
Andrea Pelcová -
Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice
Dana Komosná -
Budoucnost veřejnoprávních medií na reklamním trhu České republiky
Lucie Zadražilová -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Efektivita slevových kódů v marketingové komunikaci
Lucie Lorencová -
Efektivita konkrétních nástrojů komunikačního mixu vhodných pro neziskový sektor sledovaná na komunikační strategii vybrané nadace
Jakub Janoušek -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček