Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR – Ing. Jakub Štumper
Ing. Jakub Štumper
Diplomová práce
Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR
The efficiency of advertising and promotional campaigns in Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se skládá z rozboru faktů, návrhů a postupů týkajících se zjištění efektivity reklamní kampaně na vybraném celorepublikovém vzorku. Obsahuje měření efektivnosti vybrané reklamní kampaně v daném oboru a také zhodnocení relevantních údajů týkajících se celé reklamní kampaně. Dále obsahuje navazující skutečnosti, které byly zjištěny zkoumáním a výzkumem aplikovaným v průběhu tvoření této …víceAbstract:
The thesis consists of an analysis of facts, proposals and procedures concern to the detection efficiency of advertising campaigns on selected nationwide sample. Includes measuring the effectiveness of selected advertising campaigns in the field and also evaluate the relevant data relating to the entire advertising campaign. It also includes follow-up facts that were found by examining research and …víceKlíčová slova
Efektivita Reklama Média Reklamní kampaň Trh Komunikace Výzkum Data Česká republika Opel
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/10735/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: Ing. Eva Klánová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTUMPER, Jakub. \textit{Efektivita reklamy a reklamních kampaní v~ČR}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/103n4j/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace společnosti Evobus Česká republika
Andrea Pelcová -
Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice
Dana Komosná -
Budoucnost veřejnoprávních medií na reklamním trhu České republiky
Lucie Zadražilová -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Efektivita slevových kódů v marketingové komunikaci
Lucie Lorencová -
Efektivita konkrétních nástrojů komunikačního mixu vhodných pro neziskový sektor sledovaná na komunikační strategii vybrané nadace
Jakub Janoušek -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček