Bc. Ondřej Holeček

Master's thesis

Návrh marketingové strategie společnosti J.P. Plast s.r.o.

Proposal of a marketing strategy for J.P. Plast, Ltd.
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo zvýšit konkurenční postavení podniku J.P. Plast s.r.o. pomocí vytvoření nové marketingové strategie pro následující období. Východiskem pro ni byla analýza stávající marketingové strategie podniku. V první části jsou popsána teoretická východiska. V druhé části je představen podnik J.P. Plast s.r.o., provedena analýza součastného stavu, konkrétně její minulé marketingové …more
Abstract:
The aim of my thesis is to increase the competitive position of the company J.P. Plast Ltd. using a new marketing strategy for the next period. The starting point for the analysis of the present marketing strategy. The first part of this work is based on the theory. The second part introduces the company J.P. Plast Ltd.. There is carried out the analysis of the current situation which focuses on present …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 5. 2012
  • Supervisor: Ing. Karla Henčlová
  • Reader: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting

Sting academy

Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management