Návrh marketingové strategie společnosti J.P. Plast s.r.o. – Bc. Ondřej Holeček
Bc. Ondřej Holeček
Master's thesis
Návrh marketingové strategie společnosti J.P. Plast s.r.o.
Proposal of a marketing strategy for J.P. Plast, Ltd.
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo zvýšit konkurenční postavení podniku J.P. Plast s.r.o. pomocí vytvoření nové marketingové strategie pro následující období. Východiskem pro ni byla analýza stávající marketingové strategie podniku. V první části jsou popsána teoretická východiska. V druhé části je představen podnik J.P. Plast s.r.o., provedena analýza součastného stavu, konkrétně její minulé marketingové …moreAbstract:
The aim of my thesis is to increase the competitive position of the company J.P. Plast Ltd. using a new marketing strategy for the next period. The starting point for the analysis of the present marketing strategy. The first part of this work is based on the theory. The second part introduces the company J.P. Plast Ltd.. There is carried out the analysis of the current situation which focuses on present …moreKeywords
Marketing marketingový proces poslání podniku marketingové cíle marketingová koncepce konkurence podniková strategie SLEPT analýza Porterův pětifaktorový model konkurence finanční analýza SWOT analýza marketing process company mission marketing goals marketing conception competition firm strategy SLEPT analysis Porter five forces analysis finance analysis SWOT analysis.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2012
Identifier:
https://is.sting.cz/th/lqv60/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2012
- Supervisor: Ing. Karla Henčlová
- Reader: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Petr Žáček -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Denisa Sukdolová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Lenka Jirásková -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Analýza konkurence
Veronika Čichovská -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Ivana Havlíková -
Analýza konkurence konkrétního podniku
Zdeněk Valihrach -
Analýza konkurence
Soňa Dudrová