Jana NETOPILOVÁ

Bakalářská práce

Marketing ve veřejném sektoru

Analysis of marketing activities of the town district Prague 5 - Řeporyje and suggestions for their possible improvement
Anotace:
Cílem této bakalářské práce byla analýza marketingových aktivit městské části Praha- Řeporyje a námět na jejich možná zlepšení. Práce byla rozdělena do šesti kapitol. První tři kapitoly - Co je marketing, Marketing ve veřejném sektoru a Zákonné vymezení městské části - se zabývaly teorií. V těchto třech teoretických částech byly vymezeny základní teoretické pojmy a vysvětlena zjednodušeně jejich podstata …více
Abstract:
The aim of this thesis was an analysis of marketing activities of the town district Prague-Řeporyje and suggestions for their possible improvement. The work was divided into six chapters. The first three chapters - What is marketing, Marketing in the public sector, and Legal definition of town district - have been concerned with theory. In these three theoretical parts the basic theoretical concepts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NETOPILOVÁ, Jana. Marketing ve veřejném sektoru. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická