Bc. Tomáš Cvrk

Master's thesis

Efektivní online kampaň pro uvedení nové internetové televize TV ONE

Effective online campaign for starting-up new internet television TV ONE
Abstract:
Diplomová práce nejdříve definuje pojem Integrované marketingové komunikace a způsobu jak jí lze dosáhnout. Další část se zabývá problematikou situačních analýz na různých tržních úrovních. Popisuje segmentaci spotřebních trhů a následné techniky targetingu a positioningu. Obsáhle se věnuje problematice internetového marketingu, popisuje jednotlivé části komunikačního mixu a možnosti zhodnocení zpětné …more
Abstract:
This thesis first defines the concept of integrated marketing communication, and how it can be achieved. Another part deals with the situational analysis at different market levels. It describes the segmentation of consumer markets and subsequent targeting and positioning techniques. Comprehensively deals with the issue of Internet marketing, describes the communication mix and the possibility of evaluation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Evžen Staněk

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní