Ema Dulíková
Bakalářská práce
Giacomo Puccini „Tosca“
Giacomo Puccini „Tosca“
Anotace:
V mojej bakalárskej práci som sa venovala opere Giacoma Pucciniho Tosca. Okrem scénografického, priestorového a kostýmového riešenia som rozoberala hudbu a prácu s emóciami divákov skrze ňu, historický kontext opery a udalosti, počas ktorých vznikala a možné inšpirácie za postavami z Toscy. Veľkú časť som venovala rozboru charakterov postáv, otázkam, odpovediam a zase otázkam za ich činmi a rozmýšľaním …víceAbstract:
In my bachelor thesis, I focused on Giacomo Puccini's opera Tosca. In addition to the scenographic, spatial and costume design, I discussed the music and working with the audience's emotions through it, the historical context of the opera and the events during which it was created, and the possible inspirations behind the characters from Tosca. I devoted a large part to the analysis of the characters …víceKlíčová slova
operaKlíčová slova
divadelní kostýmyKlíčová slova
scénografieKlíčová slova
víraKlíčová slova
křesťanstvíKlíčová slova
charakterKlíčová slova
vina a trestKlíčová slova
odpovědnostKlíčová slova
náboženství
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18759
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: Hana FISCHEROVÁ
- Oponent: Jan DUŠEK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 7. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Scénografie
Práce na příbuzné téma
-
Osobnost dobrovolníka z hlediska procesů sebeuvědomění a sebevztažných pocitů studu a viny
Silvie Horková -
Individuální rozdíly v citlivosti vůči odmítnutí: Souvislost s negativní afektivitou a tendencí k pocitům studu a viny
Adéla Látalová -
F. M. Dostojevskij „Zločin a trest“ komplexní scénografické řešení dramatizace románu
Jana Kahounová -
Giacomo Puccini. Opera Tosca. Minimalistický sakrální prostor v divadelní scénografii.
Irina Vorobeva -
Giacomo Puccini "Tosca" - komplexní scénografický projekt opery
Theodora Bognárová -
Giacomo Puccini - Opera Edgar- studie interpretačních problémů role Tigramy
Václava Krejčí -
Giacomo Puccini - operní triptych s přihlédnutím na Sestru Angeliku
Lucie Vagenknechtová -
Giacomo Puccini - Suor Angelika
Jana Plachetková
Název
Vložil
Vloženo
Práva