"Fake news" jako fenomén současného média prostoru: koncepce, typy a míry odporu – Bc. Yuliia Vovk
Bc. Yuliia Vovk
Diplomová práce
"Fake news" jako fenomén současného média prostoru: koncepce, typy a míry odporu
"Fake news" as a phenomenon of contemporary media space: concepts, types and levels of resistance
Anotace:
Hlavním cílem práce je prozkoumat obsah a dosah „fake news“ v českém prostředí – zejména v online médiích během posledních let. Dílčími cíli práce jsou: vytvořit přehled stávající situace v oblasti tvorby a šíření „fake news“ v ČR, popsat metody identifikace a boje s „fake news“, vymezit hlavní témata a zaměření „fake news“ v ČR, vymezit podobné a odlišné rysy „fake news“ (z pohledu stylu psaní, způsobů …víceAbstract:
Abstract The main goal of the thesis is to explore the content and reach of "fake news" in the Czech environment – especially in the online media over the past few years. Partial goals of the thesis are: to create an overview of the current situation in the area of creation and dissemination of "fake news" in the Czech Republic, to describe methods of identification and fight with "fake news", to define …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kwtdh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Experiment s fake news a časem pro čtení zprávy
Simona Štokingerová -
Fake news a dezinformace v médiích
Tomáš Nestroj -
Šírenie fake news
Ivan Klbík -
Dopad fake news v digitálním prostředí na očkování proti Covid-19
Radek Musil -
Šírenie a vplyv fake news v čase pandémie COVID-19
Veronika Špotáková -
"Fake News" a praktiky příjemců mediálních sdělení
Eliška Semenská -
Social media and the phenomenon of fake news
Bohdan Malynovskyi -
The Evaluative Aspect of the Messages of Social Media Influencers
Ida Černá