Použití 3D grafiky v digitálním storytellingu – Elizaveta Krasilnikova
Elizaveta Krasilnikova
Bachelor's thesis
Použití 3D grafiky v digitálním storytellingu
Use of 3D Graphics in Digital Storytelling
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vytvořit storytellingový web o uralském folklóru s unikátními 3D ilustracemi, který bude vizuálně působivý a kulturně smysluplný. První kapitola teoretické části zkoumá digitální storytelling a jeho různé formy, s důrazem na interaktivitu a imerzi. Druhá a třetí část se zaměřují na roli 3D grafiky v designu webových stránek a její vliv na tvorbu digitálních příběhů. Poznatky …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to create a storytelling website about the Ural folklore with unique 3D illustrations that will be visually impressive and culturally meaningful. The first chapter of the theoretical part explores digital storytelling and its various forms, with a focus on interactivity and immersion. The second and third chapters explore the role of 3D graphics in web design and its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRASILNIKOVA, Elizaveta. \textit{Použití 3D grafiky v digitálním storytellingu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/10ongi/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Krasilnikova, Elizaveta. Použití 3D grafiky v digitálním storytellingu. Zlín, 2024. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Multimédia a design / Digital Design
Theses on a related topic
-
Divadelní imerze jako druh alternativní reality
Kateřina Volánková -
Možnosti zprostředkování imerze v kulturní sféře: praktické příklady
Tereza Hegrová -
Vliv stupně imerze na zapamatování obsahu virtuálního tréninku v průmyslových podnicích
Jan KUBR -
Narativa, imerze a volba v počítačových hrách
Karolína Slunečková -
Narativní komplexita, realističnost a imerze ve hře Cyberpunk 2077
Jan Strádal -
Analýza cizojazyčných interakcí v kontextu rané imerze. Kvalitativní výzkum komunikačních strategií na základě videozáznamu.
Alena KŘIKAVOVÁ