Elizaveta Krasilnikova

Bachelor's thesis

Použití 3D grafiky v digitálním storytellingu

Use of 3D Graphics in Digital Storytelling
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vytvořit storytellingový web o uralském folklóru s unikátními 3D ilustracemi, který bude vizuálně působivý a kulturně smysluplný. První kapitola teoretické části zkoumá digitální storytelling a jeho různé formy, s důrazem na interaktivitu a imerzi. Druhá a třetí část se zaměřují na roli 3D grafiky v designu webových stránek a její vliv na tvorbu digitálních příběhů. Poznatky …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to create a storytelling website about the Ural folklore with unique 3D illustrations that will be visually impressive and culturally meaningful. The first chapter of the theoretical part explores digital storytelling and its various forms, with a focus on interactivity and immersion. The second and third chapters explore the role of 3D graphics in web design and its …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2024

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Krasilnikova, Elizaveta. Použití 3D grafiky v digitálním storytellingu. Zlín, 2024. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe