Transformace hudebních časopisů s nástupem digitálních platforem – Bc. Denisa Budajová
Bc. Denisa Budajová
Bakalářská práce
Transformace hudebních časopisů s nástupem digitálních platforem
Transformation of music magazines with uprise of digital platforms
Anotace:
Práce se zaměří na vývoj tištěných médií od období knihtisku přes první tištěná media až po současnost, kdy se setkáváme stále častěji se zprávami, že náš oblíbený časopis ve své papírové podobě končí. Důvodem je jeho nižší prodejnost a tudíž odchod inzerujících společností, které jsou pro ně zásadním příjmem. Na druhou stranu se vytváří příležitost pro vznik nových digitálních periodik, jako například …víceAbstract:
The thesis will focus on the progress of printed media from their start up to the present, when it comes to the moment that we are increasingly facing to the fact that our favorite magazine is ending in its paper form. This is due to its lower marketability and therefore the retirement of advertising companies, becouse the media print was their crucial income. On the other hand, it creates an opportunity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jz7cj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 2. 2021
- Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jozef Cseres, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Internet v službe katolíckej Cirkvi v Českej republike a na Slovensku Analýza internetových stránok www.cirkev.cz (www.tisk.cirkev.cz) a www.kbs.sk (www.tkkbs.sk) a ich pastorálny prínos Podnadpis: Analýza internetových stránok tisk.cirkev.cz (cirkev.cz)a tkkbs.sk (kbs.sk) a ich pastorálny prínos
Dobromil ZIFČAK -
Metaphernkonzepte in den Internetzeitschriften www.unternehmer.de und www.podnikatel.cz. Kontrastiver Vergleich Deutsch Tschechisch.
Veronika AUXOVÁ -
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková -
Online marketingová kampaň e-shopu www.titkakhodinky.cz
Venglář Venglář -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Hrozba sledování uživatelů na www prostřednictvím sociálních sítí
Barbora Dvořáková -
Tvorba e-learningových materiálů pro portál www.umimecesky.cz
Jesika Mlčochová -
Tvorba e-learningových materiálů pro portál www.umimecesky.cz
Lucie Blažková