Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky – Martin Machek
Martin Machek
Disertační práce
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Brand Equity: the impact of selected marketing mix elements on creation of brand equity
Anotace:
V současném vysoce konkurenčním prostředí rozhoduje často o úspěchu firmy na trhu správné řízení značek a snaha o neustálé zvyšování hodnoty značky je proto základním úkolem marketingu. Stanovení hodnoty značky je ovšem velmi obtížné a je předmětem zájmu jak teoretického výzkumu, tak marketingové praxe. Předložená dizertační práce přináší přehled aktuálního stavu poznání o této velmi důležité problematice …víceAbstract:
In today's highly competitive environment, the success of a company is often determined by the right brand management and by efforts to continuously improve the brand value. It is therefore an essential task of marketing. But determining the value of the brand is a very difficult task and it is of interest to both theoretical research and marketing practice. Submitted thesis provides an overview of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44712
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 1. 2015
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Gustav Tomek, Marie Přibová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44712
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
Elena Chadžieva -
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi